A I N U R;
The owner //

HOME ABOUT INSTA
19-teen girl with spectacle . Pahang , Malaysia blogger.Part time blogger. Student.Civil engineer to be In Shaa Allah .
Click If u love the food ! . I will pay u back with click-ing too .
Tagboard

Welcome dear :D
Please and please don't spam!!.
Leave ur link blog :D
Happy Blogging !!

Follow me here

G ++

Past-tense


Special Thanks

Freebies Header;Atiqah Edit template by me;
Klik the Ads
Own review Kdrama the women who married thrice

Rabu, 12 November 2014 @ 9:02 PTG | 1 Cun[s]

Assalamualaikum .
Yang ambik saluran one hd mesti layan drama ni kan? Tak layan pun mesti jeling jeling je kan . Ainur dengan adik beradik dah tertarik habis layan drama ni . Hish best tau drama ni. Macam macam kisah ada . Nampak macam luaran pasal tu tapi dia merangkumi situasi keluarga zaman sekarang . Betul kan ? Ramai yang bercerai berai and get back semula . Haih . Ainur tak kawin lagi dan sebab tu lah aku tak paham dengan apa sebab boleh jadi macam tu. Huhu muda lagi kut .

Apa tak tahu drama ni ? Nah sedikit info buat muu
Drama ni menceritakan tentang Eun Soo yang bercerai dengan suami pertamanya Tae Won sebab mak mertua dia yang jahat dan tamak. Mak mertua dia hanya mahukan menantu yang kaya raya . Hasil dengan suami pertamanya iaitu anak perempuan yang bername ,Seul Gi .Selepas itu Eun Soo berjumpa dengan Kim Joon Goo dan memutuskan untuk berkahwin dengannya. Malang sekali ibu bapa mertua Eun Soo tidak mahu anaknya Seul Gi tinggal bersama mereka. Suami pertamanya pula dipaksa berkahwin dengan perempuan pilihan ibunya , Chae Rin . Anak Eun Soo ,Seul Gi pula terpaksa tinggal bersama keluarga suami pertamanya . Di situ lah bermulanya permasalahan berlaku.
                                                              *Cantik betullah Lee Ji-Ah ni*
Senarai Pelakon drama ini :D
Lee Ji-ah as Oh Eun-soo , Uhm Ji-won as Oh Hyun-soo ,Song Chang-eui as Jung Tae-won ,Ha Seok-jin as Kim Joon-goo ,Seo Young-hee as Park Joo-ha ,Jo Han-sun[2] as An Kwang-mo

  Hehe na buat pengakuan ni . Sebenarnya minat aku nak tonton sampai ke episod akhir ialah sebab dia dah nak habis!!! Haha aku paling anti kalau drama tu tgh klimaks :'( . Huhu takut saya dengan perampas ni . 
So , Jum lah layan drama ni . Best . Drama ni memang sesuai untuk adult tahu .

Pengajaran drama ni ; Pikir pasal anak sebelum buat keputusan untuk bercerai . Korban untuk anak kan dapat pahala :D

Label: ,



Older Post | Newer Post