A I N U R;
The owner //

HOME ABOUT INSTA
19-teen girl with spectacle . Pahang , Malaysia blogger.Part time blogger. Student.Civil engineer to be In Shaa Allah .
Click If u love the food ! . I will pay u back with click-ing too .
Tagboard

Welcome dear :D
Please and please don't spam!!.
Leave ur link blog :D
Happy Blogging !!

Follow me here

G ++

Past-tense


Special Thanks

Freebies Header;Atiqah Edit template by me;
Klik the Ads
Ohh kenangan

Selasa, 18 November 2014 @ 9:53 PTG | 0 Cun[s]

Assalamualaikum.
Kenangan . Siapa yang takde kenangan kan? Semua ada. Kecuali orang tu sedang amnesia. Heh.
Kenangan ada dalam 2 versi. Kenangan buruk dan kenangan manis. Mestilah kebanyakannya lebih mengingati kenangan manis.

 Juga aku. Sebagai manusia yang dipinjamkan oleh illahi sebuah kenangan yang berwarna warni. Warna apa aku pilih ? Mestilah biru. Haha . Sebab ia mendamaikan. Sama erti aku sentiasa mahu kenangan aku tiada titik hitam. Alhamdulillah setakat ini kenangan aku masih kelabu . Masih tidak hitam .

  What makes things memorable is that they are meaningful,significant and colourful-Joshua Foer
 Ok bermula dengan tahun 2011. Di zaman aku kembali mencari diri untuk menjadi seorang 'manusia'.

Sila buat donno dengan muka aku yang agak selebet. Mungkin pencahayaan kamera ibu saudara aku yang agak menyakitkan mata.

     Dengan ketiadaan kakak ku yang sedang menyibukkan diri di kuantan demi 'segedik berdikari' bagi dia. Masa tu aku mula mencari apa sebenarnya bayang bayang aku. Yelah selama 14 tahun aku ikut perangai,kesukaan and everything kakak aku. Time tu lah mula mencari dan cari.


Tahun 2013,

Yahh zaman form 5. Masa ni bulan ramadhan . Dengan kehadiran seorang pelajar tahfiz program khatam al-quran sekolah teknik aku berjalan dengan lancar. Ehehe lagi satu kami satu aspuri dilanda kedemaman dek kehenseman dan kesucian pelajar tahfiz tu. Hahah mohon jaga hati dan pandangan  please.


Again same year,
Ohh siapa yang tidak suka bila dah nak habis sekolah . Tapi bila masuk poli tergedik gedik lah hengkau dengan merindui zaman sekolah. Hek dah biasa . Semua akan rindu kut. Kecuali lah ada kenangan pahit zaman sekolah. Itu tidak dikira.

Betapa rindunya aku ke cikgu kelate T____T

Tahun 'penyeksaan' fizikal dan mental,

Wahh wahh teluk sari kau. Haha hambik dapat kem yang sangat mementingkan disipilin dan kawad kaki yang berkualiti. Heh seminggu kau tempoh nak hilangkan rasa nak nangis tu. Pigidahhhh.

Now , I feel better<3

           *Mianei ajeerah sebab gambar kau kena lindung dek kepala nad = =' . *
Hehehe . Alhamdulillah aku bersyukur sebab telah buat keputusan yang betul untuk mempercayai politeknik sultan haji ahmad shah sebagai tempat belajar aku . Sebagai pengejar diploma yang berlambak sekarang aku berjanji dengan diri sendiri supaya sentiasa menjadi terbaik dan fastt dalam ilmu .


Jadi aku harap aku diberi kesempatan lagi untuk membuat entry kenangan yang seterusnya. Have a blast :)


Older Post | Newer Post