A I N U R;
The owner //

HOME ABOUT INSTA
19-teen girl with spectacle . Pahang , Malaysia blogger.Part time blogger. Student.Civil engineer to be In Shaa Allah .
Click If u love the food ! . I will pay u back with click-ing too .
Tagboard

Welcome dear :D
Please and please don't spam!!.
Leave ur link blog :D
Happy Blogging !!

Follow me here

G ++

Past-tense


Special Thanks

Freebies Header;Atiqah Edit template by me;
Klik the Ads
Koleksi jam tangan yang aku ada buat masa ni

Selasa, 18 November 2014 @ 7:35 PTG | 0 Cun[s]

Assalamualaikum.
Lelaki ke perempuan ke mesti suka perhiasan tangan kan ? Sama lah macam aku. Dulu dulu tak terjebak pun . Tapi bila dah tua sikit naik lah minat . Sebab terpengaruh dengan roommates :P . So far ni lah jam tangan yang aku ada buat masa ni. Sikit sangat sebab mak aku tak galakkan aku membeli . Dia pot pet pot dulu sebelum membayar = =' .




Hehe biru tu sebab aku gilakan warna biruu. So kiut miut lah . Dah a kecik. RM10.00 je aku habis ke jam biru tu. Hehe aku risau kalau beli jam mahal sebab aku ni bukan jenis orang yang cermat memat. Itu bukan aku lah. Henfon aku pun kalau tak jatuh tak sah. Nasib kau lah handphone :P .

Selingan : Personaliti si pemakai jam tangan by Izzati Amira .



Older Post | Newer Post