A I N U R;
The owner //

HOME ABOUT INSTA
19-teen girl with spectacle . Pahang , Malaysia blogger.Part time blogger. Student.Civil engineer to be In Shaa Allah .
Click If u love the food ! . I will pay u back with click-ing too .
Tagboard

Welcome dear :D
Please and please don't spam!!.
Leave ur link blog :D
Happy Blogging !!

Follow me here

G ++

Past-tense


Special Thanks

Freebies Header;Atiqah Edit template by me;
Klik the Ads
Insomnia aku dah menyerang ~

Rabu, 12 November 2014 @ 4:13 PG | 1 Cun[s]

Assalamualaikum .
Gila ke ape aku ni ? Buat lagi perangai pagi pagi tak tidur. Memang mornight sungguh ni . Hewhew. Kau cuba tengok time berape lah . Ni lah padahnya gi melantak mee sedap goreng pukul 1 pagi -,- . Lalala lapar sangat sebab seharian makan jemput je harini . Em perut orang asia kut mesti lidah ni rasa nasi .Hehe takpelah join jelah kempen #kurangkan nasi sebab ibu kencing manis .

 Buat aku nak berazam jaga kesihatan time muda ni . Err azam tu mohon lama lah operasi nye . Taknaklah nanti dah tua menyesal .

Em . Bye .


Older Post | Newer Post