A I N U R;
The owner //

HOME ABOUT INSTA
19-teen girl with spectacle . Pahang , Malaysia blogger.Part time blogger. Student.Civil engineer to be In Shaa Allah .
Click If u love the food ! . I will pay u back with click-ing too .
Tagboard

Welcome dear :D
Please and please don't spam!!.
Leave ur link blog :D
Happy Blogging !!

Follow me here

G ++

Past-tense


Special Thanks

Freebies Header;Atiqah Edit template by me;
Klik the Ads
Maybe azam yang mungkin kecundang atau pun tak

Selasa, 10 Jun 2014 @ 9:08 PTG | 0 Cun[s]

Assalamualaikum .
Tengah usha entry blog terbaru dekat dashboard tetibe terjumpa blog yang story pasal cara/senaman untuk kecikkan peha . Ini memang isu yang buat aku teruja nak klik . Haha maklumlah peha gua memang gedebak bak hang .

   Jadi setelah menelaah dan save buat rujukan bila nak buat senaman aku rase nak buat wish list *acah acah agar aku boleh kurangkan berat sikit .

 Jangan nak kate alah azam taik kucing je tu . Shhh jangan memandai eh puasa kan nak dekar so alang alang halau lalang kita take the kesempatan untuk kurus !  Hahah . Watlekk .

Kalau nak tahu kenape ape kaitan girl korea dekat atas tu sila lah tahu bahawa aku memang suka letak muka korean dekat entry aku sebab gambar dia lawa lawa belaka . Takkan aku nak letak laki kut ? Karang ade yang kutuk depan lappy kate aku birah forever alone gila anggap . Haha tak k .

   Jadi sesiapa yang taktahu pasal blogspot tu meh aku kongsi link dia .

Tengku Butang 

Nahh jadi sesiapa yang ade masalah sedemikian sila lah kunjung blog dia dan baca . Selamat mencuba !

Label: ,



Older Post | Newer Post